wtorek, 1 grudnia 2015

Zniszcz ten dziennik #8

W dzisiejszym wpisie zadania będą nieskomplikowane ,ale i dziwne do zrobienia biorąc pod uwagę to co powiedziała moja mama ,co wyprawiałem z dziennikiem.
T
Teraz powinniście rozumieć co robiłem w kuchni o 22 ,gdy wchodziła moja mama. 

Tak mam 19 lat, zachowuję się jak dziecko a moja siostra uważa że dziennik jest dla dziewczyn. Zero wsparcia. Jednak jak mi się piło? wiadoma sprawa że to było zupełnie coś innego, oderwanie się od codzienności i monotonii ,że rozlałem wodę na stole i na krześle ,że oblałem siebie samego na samym początku ale potem i tak trafiłem i to było fajne. Ale ze względów że ma to być pamiątka lejek został z powrotem umieszczony w dzienniku

Za lejkiem jest kartka w kratkę, to miało być ułatwienie aby znowu wstawić wycinkę do książki. 
Później ,kiedy załamałem się reakcją mamy trzeba było się zrelaksować na tej stronie. 
To było nawet całkiem proste 
I też wstawione z powrotem do dziennika, ta strona akurat również nie mogła być zmarnowana i wyrzucona na śmietnik. Mam po tym wszystkim do niej sentyment. 

Uwierzcie, taśma izolacyjna świetnie nadaję się do takich rzeczy.
Na końcu złożyłem samolot. Najzabawniejsze jest to że nie umiem składać samolocików z papieru.

Tak wiem ,nierówno wyrwana kartka, żałuję nawet że nie użyłem nożyczek do tego. 
Samolot ogólnie latać umiał i też mam go w dzienniku jako pamiątkę.
Mam nadzieję że wpis wam się podobał, do zobaczenia następnym razem! 



2 komentarze:

  1. Zniszcz ten dziennik nie jest TYLKO dla dziewczyn. A czy samochody są tylko dla chłopaków? A tak szczerze, to fajny wpis. Znowu nabrałam chęci, żeby kupić tą książkę.
    Nominowałam Cię do LBA http://mojewlasne5minut.blogspot.com/2015/12/lba-czyli-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. 24 yr old Statistician IV Salmon Ashburne, hailing from Quesnel enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Poi. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a New Beetle. zerknij na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń